FAQ

Meest gestelde vragen

  • Wat zijn de openingstijden?
    • De parkeerterreinen zijn 24uur per dag, 7 dagen in de week geopend en toegankelijk.
  • Staat mijn auto veilig op de parkeerterreinen?
    • De parkeerterreinen zijn afgesloten met een slagboom en enkel toegankelijk voor aangemelde parkeerders. Movez is niet aansprakelijk voor beschadiging, diefstal, verlies van het voertuig en de andere eigendommen van parkeerder.
  • Hoe kan ik een parkeerplaats reserveren?
    • Een parkeerplaats reserveren kan alleen via de Movez website. Na betaling ontvang je de reserveringsbevestiging via e-mail. In deze reserveringsbevestiging vind je alle belangrijke gegevens zoals het adres van de parkeerlocatie en je in- & uitrijd-code. Druk de reserveringsbevestiging af of sla hem digitaal op en neem deze mee zodat je het adres en de code bij je hebt.
  • Zijn de aankomst- en vertrektijden noodzakelijk?
    • Ja, je kan alleen in- en uitrijden tijdens de door jou ingevulde tijden. Hierdoor betaal je ook alleen de geparkeerde tijd in plaats van hele dagen of uren. Wij adviseren je om zeker een half uur extra te rekenen voor aanvang van je afspraak en dit te boeken vanwege eerder aankomen en ruim te boeken na het verwachte einde van je bezoek. Dit in verband met de parkeer- en verkeersdrukte die zou kunnen ontstaan.
  • Hoe kan ik (bij)betalen?
    • Je kan online betalen via de volgende online betaalsystemen: iDeal, Visa, Mastercard, Sofort Banking en Bancontact/Mister Cash. Andere betaalmogelijkheden zijn er niet. Er kan niet met cash betaald worden.
  • Kan ik mijn parkeerplaats annuleren?
    • Nee, een eenmaal gemaakte boeking en betaling kan niet geannuleerd worden of gerestitueerd. Wel kan de boeking worden verschoven naar een andere datum of tijdstip, mits er plaats beschikbaar is. Je kunt tot uiterlijk 4 uur vóór de ingangsdatum van de parkeerperiode je reservering wijzigen via een speciale inlog-module bij de ‘mijn reserveringen’ optie op de website of telefonisch via de klantenservice van de parkeergarage. Voor het wijzigen van een boeking gelden de volgende voorwaarden: · De boeking kan worden verschoven naar een datum en tijdstip welke ná de oorspronkelijke boeking ligt maar binnen een termijn van zes maanden, mits er parkeerruimte beschikbaar is. Indien er geen parkeerruimte beschikbaar is, kan de boeking niet gewijzigd worden. · De boeking kan worden verschoven naar een datum en tijdstip welke vóór de oorspronkelijke boeking ligt, maar er moet minimaal 4 uur tussen de boeking en de inrijd datum-tijd zitten, mits er parkeerruimte beschikbaar is. Indien er geen parkeerruimte beschikbaar is, kan de boeking niet worden gewijzigd. · Je kan het kenteken van de gereserveerd parkeren boeking wijzigen tot uiterlijk 1 uur voor de ingangsdatum van de boeking. · Het is niet mogelijk om een reservering te wijzigen naar een kortere parkeerperiode. ·Het is wel mogelijk om een reservering te wijzigen naar een langere parkeerperiode, mits er parkeerruimte beschikbaar is. ·Indien de parkeerperiode wordt verlengd, zullen de meerkosten in rekening gebracht worden en betaald moeten zijn voor het inrijden van de parkeerfaciliteit.
  • Kan ik buiten mijn gekozen tijden in- of uitrijden?
    • Je kan alleen binnen de gekozen tijden in- & uitrijden. Het is van groot belang dat je ruim boekt voor je parkeeractie. Het kan erg druk zijn en parkeerplaatsen worden nadat je weg bent alweer geboekt door de volgende bezoeker. Een langer verblijf is mogelijk, maar vergt altijd bijbetaling.